15/7/14

Lovegreece: Η εταιρεία με τα σουβενίρ των …5 αστέρων

Κλασσικά, ελληνικά σουβενίρ που βρίσκονται ήδη στις βιτρίνες boutiques των πιο δημοφιλών ελληνικών νησιών, σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, πολυτελή κρουαζιερόπλοια, πωλητήρια μουσείων, σε πολυκαταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, καθώς και σε επιλεγμένα μαγαζιά στην Αμερική.

Aυτό ήταν το όνειρο του Γιώργου Χατζηζαχαρίου, ιδρυτή και ιδιοκτήτη της Lovegreece που έχει αρχίσει να γίνεται πραγματικότητα μέσα από τη μικρή εταιρεία που φτιάχνει t-shirts από υψηλής ποιότητας 100% ελληνικό βαμβάκι και ποντάρει και αυτή στην άνθιση του ελληνικού τουρισμού μέσα από τη νέα αγορά που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια για καλοσχεδιασμένα, ποιοτικά και κυρίως made in Greece ελληνικά σουβενίρ.

«Μετά από δεκαετίες φθηνού μαζικού folklore souvenir τύπου «μοναστηράκι» -και μάλιστα τα τελευταία πολλά χρόνια εισαγόμενου από την Κίνα- πλέον γίνεται μία προσπάθεια για τη δημιουργία υψηλής ποιότητας ελληνικών αναμνηστικών», αναφέρει στο newmoney.gr, ο κ. Χατζηζαχαρίου. «Η Lovegreece ήταν από τις πρωτοπόρες στη δημιουργία αυτής της αγοράς, που δημιουργήθηκε κυρίως από εργαζόμενους σε δημιουργικούς τομείς όπως η διαφήμιση, η γραφιστική, το design κ.τ.λ.. Αυτοί ήταν και τομείς που πρώτα χτύπησε η κρίση και για το λόγο αυτό εργαζόμενοι σε αυτούς τους κλάδους αισθάνθηκαν την ανάγκη να δημιουργήσουν δικές τους δουλειές, παρακινούμενοι βέβαια και από την αδράνεια των παλαιών επιχειρήσεων σε αυτό τον τομέα».

Ο κ. Χατζηζαχαρίου ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Lovegreece έχει γεννηθεί στον Πειραιά, σπούδασε management και marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο της Ελλάδος και ξεκίνησε την καριέρα του από το τουριστικό και ναυτιλιακό marketing, όπου εργάστηκε για 8 χρόνια. Μετά τον κέρδισε ο χώρος της διαφήμισης στον οποίο εργάστηκε τα τελευταία 16 ως Advertising Strategist και Brand Designer. Χειρίστηκε πολλούς ισχυρούς διαφημιστικούς λογαριασμούς από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, της ναυτιλίας, των τραπεζών, της διασκέδασης και του τουρισμού καθώς και τον στρατηγικό σχεδιασμό των καμπανιών του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για τέσσερα και πλέον χρόνια. Πώς αποφάσισε ο ίδιος να εγκαταλείψει τον τομέα του marketing- διαφήμισης και να στραφεί στο κομμάτι της ένδυσης και της αγοράς αναμνηστικών;

«Κατά καιρούς είχα χειριστεί διαφημιστικούς λογαριασμούς εταιριών ένδυσης απ’ όπου απέκτησα μια εμπειρία στο σχεδιασμό μαρκών για τον χώρο αυτό αλλά η αφορμή και η γνώση για τη δημιουργία της Lovegreece προέρχεται από την διαρκή ενασχόλησή μου και εμπειρία στον τομέα του τουρισμού και κυρίως από την έρευνα και το σχεδιασμό στρατηγικών για ξενοδοχεία, κρουαζιερόπλοια, κλειστές τουριστικές αγορές φυσικά τον ΕΟΤ», αναφέρει ο ίδιος. «Η μεταπήδηση από το marketing και τη διαφήμιση στη Lovegreece ουσιαστικά δεν ήταν και τόσο μεγάλη αφού στην ουσία σχεδίασα ένα νέο brand, μια δουλειά που έκανα για τους πελάτες μου στη διαφήμιση αλλά αυτή τη φορά το brand ή ήταν δικό μου».

Η μέχρι σήμερα πορεία της Lovegreece είναι παραπάνω από ικανοποιητική:

«Η Lovegreece διπλασιάζει τους όγκους της από τη μια χρονιά στην άλλη και καλύπτουμε σιγά σιγά και καθημερινά τις ανάγκες που παρουσιάζονται. Στην αρχή είχαμε ένα πρόβλημα τοποθέτησης γιατί δεν ήταν κατανοητό από τα καταστήματα τι σημαίνει Premium Souvenir και πώς θα ταίριαζε στην επιχείρησή τους. Αλλά λόγω και της παρουσίασης και από άλλες εταιρίες νέων ποιοτικών προϊόντων που απευθύνονται στην τουριστική αγορά το πρόβλημα άρχισε να λύνεται και οι ιδιοκτήτες είναι πια πολύ πιο ενημερωμένοι».

Η Lovegreece διαφημίζει τη χρήση του ελληνικού βαμβακιού στο χώρο των αναμνηστικών, έχει βάλει ως στόχο την προβολή της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο «μέσα από μια σύγχρονη Greek Chic ματιά», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο ιδιοκτήτης της και ξεκινάει εφέτος τη μόλις δεύτερη σεζόν της. «Η εταιρεία ξεκίνησε κόντρα στο ρεύμα των εισαγόμενων κατασκευάζοντας ένα από τα πιο απαλά υφάσματα από 100% ελληνικό βαμβάκι, διατηρώντας όλα τα στάδια παραγωγής στην Ελλάδα και επανασχεδιάζοντας το κλασικό ελληνικό σουβενίρ, ενώ τώρα επεκτείνει την γκάμα της στα παιδικά, τις τσάντες και τα καπέλα. Προϊόντα της εταιρείας επιλέχτηκαν από το Πολιτιστικό Ίδρυμα του Ομίλου Τραπέζης Πειραιώς για τα πωλητήρια των 8 μουσείων του που βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα».

Επόμενος στόχος του κ. Χατζηζαχαρίου είναι οι εξαγωγές των μοναδικών t-shirts του στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη και όπου μπορεί να υπάρξει ζήτηση για premium ρούχα από ελληνικό βαμβάκι σε όλο τον κόσμο:
«Στόχος μας είναι να καλύψουμε όλα τα σημαντικά σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος μέσα στη επόμενη τριετία, να πάρουμε ένα μεγάλο μερίδιο από την αγορά των ξενοδοχείων 5 αστέρων που διαθέτουν καταστήματα αλλά και μικρών boutique ξενοδοχείων που διαθέτουν ένα μικρό corner με λίγα επιλεγμένα προϊόντα για τους πελάτες τους. Να καλύψουμε όσο το δυνατό περισσότερα κρουαζιερόπλοια καθώς και να βγούμε δυναμικά προς το εξωτερικό, σε χώρες με ελληνικό ενδιαφέρον όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αυστραλία. Σκοπός μας είναι να επεκταθούμε σε όλο το φάσμα της τουριστικής αγοράς αναμνηστικών υπό τον περιορισμό που έχουμε θέση για τη Lovegreece ότι όλα τα προϊόντα μας θα πρέπει να κατασκευάζονται στην Ελλάδα από ελληνικές πρώτες ύλες».

Πηγή: newmoney.gr